سكس عربي - افلام سكس عربي | افلام سكس مصري | افلام نيك محجبات | افلام سكس محارم | صور سكس منقبات  


العودة   سكس عربي - افلام سكس عربي | افلام سكس مصري | افلام نيك محجبات | افلام سكس محارم | صور سكس منقبات > منتدي قصص سكس > منتدي قصص سكس إغتصاب

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 11-26-2013, 10:38 PM
طنطاوي طنطاوي غير متواجد حالياً
Junior Member
 
تاريخ التسجيل: May 2013
الدولة: مصر / طنطا
المشاركات: 15
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى طنطاوي إرسال رسالة عبر Skype إلى طنطاوي
Thumbs up مهندسة المشروع


أعزائي ..

هذه القصة على لسان صاحبها ولست أنا بطلها فأرجو معرفة ومراعاة ذلك في تعليقاتكم وشكراً لكم .
في يوم من الايام كنت خارج المكتب للكشف علي العمل في أحد المشاريع وبعد ان انتهيت من الكشف علي العمل قمت بتوقيف المقاول عن العمل لبعض الاعمال الغير صحيحة وبعض الأخطاء وقام المقاول بالتوقف عن العمل لانه يسبب لنفسة مشاكل كبيرة ان لم يتوقف عن العمل
فرجعت الي المكتب وافاجأ ببنت جميلة كما يقولون بتقول للقمر غيب من شدة جمالها وحلاوتها ،
السكرتيرة قالتلي الاخت ابتستناك عوزاك في موضوع حكيت لها اتفضلي شو الموضوع ومين انت بنحب نتعرف علي الحلوين أأمرينا قالت انا مهندسةالمشروع الجديدة والتي قمت انت مشكور بتوقيف العمل فيه يعني يا بش مهندس انت وقفت المشروع ووقفت عملي وخربت بيتي والمقاول بدو يفصلني من العمل ويجيب مهندس أو مهندسة غيري ، وانا جاهزة للتفاهم مع حضرتك وقت ما تحب وين ما تحب وكمان شو ماتحب .
قلتلها اذا رفض المقاول انك تبقي انت مهندسة المشروع معناتو انو عمرو ما راح يكون عندو عمل في المشروع ما تقلقي وبعدين احنا ابنتفاهم قالت شكرا وخير البر عاجلو ياريت يكون التفاهم اليوم او الليلة او بكرة علي الاكتر
قلت لها خليها بكرة في الليل وانا بأنتظر منك تليفون بتحديد الموعد والمكان وياريت انكون لوحدنا ما بدي طرف ثالث قالت ابشر لعنيك انت تؤمر أمر
راحت علي المقاول قالت له ما تجيب غيري وانا حاتفاهم انا والمهندس الاستشاري ونحل الموضوع واعطيني ثلاث أيام ولعلمك إن جبت مكاني مهندس تاني ما راح يكمل المشروع .حكالها معك اسبوع وحيكون الك مكافئه كبيرة عندي وتكوني انت مديرة المشاريع في الشركة .

في اليوم التاني صباحا ضرب جرس الموبيل والا بالمهندسة انا تحت امرك حدد الموعد الي بيناسبك والمكان الي بيناسبك قلت لها انت حددي وانا تحت امر الحلوين وانا ما بأحب الأماكن العامه يفضل يكون مثلا في البيت قالت هو احسن شي يكون عندي في البيت انا ساكنه لوحدي وما عندي حدا يعكر علينا وبناخد راحتنا في كل شي خلي موعدنا الساعة الثامنة ليلا في الليلة ماشي قلت طبعا ماشي ضليت طبعا انتظر الساعة تصل الثامنة مساء والساعة بتتحرك ببطؤ شديد للغاية وانا علي نار وبعدين جاء الموعد .
وذهبت لعندها علي البيت مجرد مادقيت جرس الباب ثانية واحدة والا الباب مفتوح وبتحكيلي اتفضل ياغالي دخلت البيت جلسنا في الصالة وستأذنت مني تجيب المشروب وغابت اكثر من عشر دقائق علشان تجيب المشروب وجاءت بالمشروب وكانت قد غيرت الملابس الي قابلتني فيهم وكانت الملابس شفافة تظهر اكتر ما تستر من جسمها المفعم بالجمال والرشاقة البنت حقيقي لا توصف من الجمال ورائحة البرفان تدوب دوب سكسية رهيبه انا ما صدقت نفسي اني مع هالبنت في بيتها ، شربنا المشروب مع بعضنا البعض وبدأنا بالحديث عن سبب توقيف المشروع قلتلها طبعا السبب المباشر هو انت مو شايفه حدا امامك ولا معطينا اي اهتمام وكل شيء بتصلح انا حضل موقف المشروع اشوي من الوقت كمان علشان اعملك قيمة عند المقاول في الشركة قالت ماشي شو المطلوب مني ؟
قلتلها انت كريمة واحنا ابنستاهل طبعا مع وابل من النظرات الي جسمها الرهيب في جماله قالت شو يعني انا مو فاهمه عليك قلتلها لو انت مو فاهمه عليا ما غيرتي الملابس الي الملابس الشفافه خلينا انخش في الموضوع قالت احسن من المشروع .

وبدأنا في التقبيل بتقبيل الشفايف الوردية والخدود مع فك وتنزيل الملابس اشوي اشوي حتي صرنا عريانين علي الاخر ونزلت لمص البزاز الي زي حبات الرمان ياعيني ما ازكاهم ونزلت الي الكس ويا سلام ما اجمل هالكس غاية في الجمال والنضافة والنعومة ولا شعرة عليه محلوق ومنضف توي وهاتك يامص ولحس في الكس حتي خليت الكس احمر متل الدم من كتر المص ولحس في الكس والكس مو لاحق ينزل عسل من شدة هيجانها وهي تقولي موتني دبحتني دوبت كسي يا حبيبي دخل زبك في كسي دخيلك دخل زبك يبرد كسي بلبنو قلتلها لا لسة لما اتبرديه انت الان انت دورك تمصي زبي وبدأت تنزل علي زبي وتمص في لحد ما جاب اللبن وبدي يدفق في تمها وهيه ما في غير أه ما أحلاه أه مأزكاه عسل طعمو عسل وأه أي وغنج اتخلي زبي ماتعرف من وين يجيب المي واللبن علي رأيهاحتي قالتلي شبعت لبن الأن كسي عطشان وبدو يشرب لبن دخل زبك في كسي خلية يشرب لبن ويروي عطشو قلتلها مش معقول الهكس الحلو يضل عطشان هاتي نشربو قالت ما راح يكفي يشرب مرة وتنتين وتلاته قلت ماشي معاه طول الليل يضل يشرب للصبح ،

ودخل زبي في كسها السايح من كتر ميتها وعسلها مع هيجانها ارحمني دخل زبك وادخل زبي وابدي في النيك بهالكس اطلع وادخل وما اسمع الا دخل كل زبك يا حبيبي نيكني كمان يا روحي لسة كسي عطشان ما شبع نيكني يا حبيبي جبت في كسها ثلاث مرات اكتر من ساعة وانا طالع داخل زبي في كسها وامصمص في شفايفها وبزازها لما هيجتها علي الآخر
بعدين نمت بجمبها لأخد بعض الراحة قالت شو قلتلها تعبت بدي اتريح اشوي قالت انت ما ابترضي اتخلي حدا يزعل منك قلتلها شو يعني قالتلي في شي تاني عطشان وبدو يشرب وبعدين بتتريح شو هو ؟
قالت دخلي زبك الحلو في طيزي عم بتبكي من كتر العطش اخدنا اشوي من الراحة ودخلتو في طيزها وبدت تصرخ وانا ادخل اشوي اشوي لما اخد وضعو في طيزها سارت تقولي نيك طيزي بسرعة يا حبيبي اسرع اسرع نيكني اسرع اسرع حتي نزلت في طيزها مرتين وبعدها ذهبنا انا وياها مع بعض للحمام وأخدت انا وياها حمام احنا في الحمام قالت نفسي اتنيكني في البانيو تحت المي هي سخنة ونكتها مرة تانيه في كسها وبعدين في طيزها وأخدت زبي وبدت اتمص في اكتر من ساعة واحنا هاتك يا نيك في الحمام مص كس مص زب هيه تمص زبي وانا أمص كسها وطلعنا من الحمام وارجعنا علي الصالة وكتبتلها ورقة لامانع من تكملة العمل بعد ما أخدت منها وعد بأن انام عندها كل يوم خميس وأقضي انا وياها ليلة الجمعة ويوم الجمعة مع بعض في السهرة نيك ومص وخلافه

[center]مع أجمل وأرق تحياتي
طنطــــاوي
منقــــــــــولة لعيونكم[
/center]
__________________
فتحة كسك مش حاتكفي ** زبي وطوله وتخنه ولبنه
وان كان كسك نقطة ضعفي ** باعلن إني بريئ . باعلن إني بريئ
مـن نيـكتك
إنتي في نظري مجرد نيكه ** ماتمناش تتكرر بكره
واللي يخون زبي في مره ** عمره ما نيكته تبقى في قلبي
قبل ماكسك يترجاني ** إسألي كسك مين الجاني
دانا لو زبي رجعلك تاني ** عمره مانيكته ماتبقى في قلبي
فتحة كسك مش حاتكفي


لكل امرأة ناضجة تعشق الجنس
[email protected]
سكايب / tantawi.tantawi2
رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 07:43 PM.


Powered by vBulletin Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd


أقسام المنتدى

Standard Resolution Scenes (lower than ) @ Standard Resolution Scenes (lower than 720p) @ XXX Movie Mega Threads @ XXX Video Mega Threads @ XXX High Definition Videos @ صور نيك متحركه @ صور نيك حوامل @ صور لحس الكس -صور سكس بنات -صور سكس عربي اجنبي @ صور سكس مشاهير العرب @ منتديات عالم السكس @ Porno Bilder @ صور مص زب @ صور بزاز @ صور غرائب السكس @ صور كساس @ sexyyyy @ صور نيك الكس و الطيز @ بنات سكس @ Full Hardcore Movies (DVD-Rips ISO @ xnxx @ صور سكس منايك مخانيث والنيك في الطيز @ Sex Talk @ أفلام سكس الحيوانات @ Live Sex @ صور سكس سحاقيات @ Live xxxl @ مقاطع سكس للجوال,أحدث مقاطع سكسيه للهواتف,سكس للموبايلات @ xx sex xx @ صور محجبات و منقبات @ Hardcore Complete Picture Sets @ sex x sex @ Porn Pictures @ صور سكس عربي @ منتدى الثقافة الجنسية والإستشارات الطبيه @ رقص بنات سكس @ افلام السكس التركي و الايراني @ هيفا سكس @ افلام سكس مراهقات @ افلام شراميط بدينات و احجام كبيره @ منتدي قصص سكس إغتصاب @ صور كرتون سكس صور @ صور بوس شفايف @ افلام النيك الصحراوي @ صور سكس اجنبي @ افلام سكس محارم عربي و جنس عائلي عربي @ منتدي أفلام السكس العربي @ افلام سكس عربية قصيرة Arabic Short Sex Movies @ صور سكس متحركه @ سكس أقدام النساء @ منتدي قصص سكس متزوجين @ منتدي قصص سكس حقيقية @ صور التعذيب والساديه @ قسم الصور والمجلات @ قسم الأفلام @ منتدي قصص سكس @ سكس عربي @ افلام سكس Sex Movies @